Schimbări la locul de muncă. Cum le trec mai ușor?

Inevitabil apar schimbări la locul de muncă, fie că schimbăm procedura de lucru, un program, un coleg, un manager, un fel de a organiza echipele sau stilul documentelor interne, a contractelor. Unele sunt mai dificil de trecut decât altele, putând să ne creeze discomfort.

Putem apela la mai multe strategii, printre care:

  • să discutăm despre ele cu cineva care le înțelege
  • să cerem ajutor unde nu înțelegem noile proceduri
  • să acceptăm ce nu putem controla (este mai util decât să ne consumăm resursele ruminând)
  • să apelăm la un coach care ne va ajuta cu ajustarea performanței
  • să ne instruim sau să cerem să fim instruiți
  • să relaxăm atmosfera cu glume decente
  • să ne familiarizăm cu noile informații și să ne amintim că și ce ni se pare implicit acum în modul de lucru a fost nou cândva, când am început

autor: Doris Pop

Leave a comment